27/12

Förlåt, jag vet att jag har varit dålig på att skriva nu.. Ska ta tag i det!

Julhelgen, vad ska man säga... shiiiiiiit så myckeet har hänt, nej faktiskt inte...
Julafton var mycket mysig, men inte som alla andra.. jag menar, inte en jävla snöflinga.. Men iaf, fick jättemycket fina saker av min pappa och farfar och bror... de var dem jag firade med. vi hade det jättemysigt. mormor och morfar åt jullunchen hos oss.

Juldagen, var jag hemma hos mamma =D på kvällen var vi hos mormor och morfar, där åt vi god mat och delade ut julklappar.., fick lika mycket till... en massa bra saker. julia, johannes flickvän kom.. det var skoj. vi hade en väldigt trevlig kväll, haha..Fanny kom, och vi gick hem till henne och kollade på OC.. mys !

Annandagen, tillbringade jag med min käre Fanny och en mysig biltur med min mamma =D På kvällen var jag inte riktigt på humör så jag tänkte på allt, allt jag inte skulle tänka på.

Men, jag tänker på dig paulina , två år sedan, kan inte förstå! Du är saknad vännen :'(....

Idag har jag bara varit med Fanny och kollat på OC. har inte så mycket mer att skriva.
Önskar bara jag får sova i natt, utan tårar!

bye... /Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback