fredad-lördag v.49

Underbart med mina vänner! (v)

Fredag.

Det var rooooouligt.. vi har så här flextid i skolan, haha.. alla i klassen gick in typ halv ett  och slutade halv två, själv satt man ensam kvar till kavrt i två och snackade med sin lärare , =P Men sen va jag med Axelina, Fanny, Lollo och Hanna <3 vi gjorde smothies och tag en massa bilder med Fannys cam.

mördare bakomHänderSpöke bakom.

här är några skrämmande bilder på mig.          (samma min på alla bilder )

På kvällen kollade jag, Fanny, Anna och Hanna på film ( how t deal ) ganska okej. vi kollade nere i källaren hos mig på pappas projektor. MYSIGT!

Lördag.
Åkte med tåget 9.23 från Båstad  med marie. vi var ty på väla vid halv 11 .. vi var där i fem och en halv timme ( alltså till 4 ) jag köpte en himla massa julklappar och *nästan* ingenting till mig. Vi var också inne på Ikea, åt morotskaka och varmkorv =D inne på Ikea hittade jag skitmycket. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN IKEA ! det är så himla bra! Pappa hämtade oss vidi 4 . vi ( jag, pappa, Johannes, Helena och Ola ) åkte till en restaurang i Halmstad, vi åt på PIO.. skitfint. och grymt gott. TACK PAPPA ! Sen åkte pappa och Helena med hem till Ola för att drick kaffe så jag och johannes var hemma. vi åkte upp till videobutiken men den var självklart stängd, suck! men en moppetur med brorsan skadar väl inte, fast jag måste erkänna att jag var lite rädd. Nu sitter jag här och har inget bättre för mig. ska nog sociala mig lite med min bror nu.
 
puss @ kram  /Cajsa, som älskar ikea ;D..

Du som vill ha ett gott skratt ska kolla på denna lilla konstiga film på två koreanska flickor.
http://www.youtube.com/watch?v=R4cQ3BoHFas&feature=Favorites&page=1&t=t&f=b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback