fredag v.50

Julavslutning.

Jiiipppiiee äntligen jullov!
den här dagen har variiit underbar.. vaknade typ 06.20 och var klarvaken, så jag gick upp och började platta mitt hår. vilket tog en evighet! Sen åt jag frukost och sånt .. 8 var jag i skolan.. vi började och typ gjorde ingenting... hade några julfrågor och några så lekar, skojsigt! vid 10 gick alla högstadieelever till mmatsalen... ( vi har en stor scen där ) rektorn höll sitt lilla tal och sen sjöng franskeleverna tre julsånger , på franska.. sen kommer det bästa : Hanna Anna och Isabel spelade gitarr och sjöööng, det är så j**la bra! först:  mr.jones   sen : when you say nothing at all    sist : I'm yours........
Inse bra de är! Sen sjöng två tjejer solo, bra! en gick alla tillbaka till deras klassrum, vi fikade och avtackade våra lärare..+ att en slutade.. när alla typ hade fikat klart gick hela klassen ut för att ta bilder, här är två som lena tog med min kamera.

klassen
klassen.

jag saknar min gamla klass oerhört , men måste påpeka att denna är underbar och konstig.. Haha .
När vi slutat åkte jag vicco pappa johannes ola john tiger till enehall och käkade, mums! Sen blev va jag tvungen att sticcka till mitt juljobb, på miss elly... inte så mycket folk, så det var knappt ngt att göra där.. sen var jag med Fanny, vi bytta julklappar.... jag fick ett jättefint halsband från snö =D=D=D=D..
På kvällen var jag med Vicco och Marie, flummigt värre....

Pusspusspussss.......... / Cajsa

kolla dessa sidor.
http://www.pixbox.se/usr_show_id39439_page0_order1.html
http://caajsandersson.blogg.se/bilder/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback