torsdag-söndag v.48

Torsdag

jag stannade i skolan till typ 17.00 väntade på vicco, hennes klass höll på med att binda kransar och annan shit inför jlumarknaden. När vi kom hem till mig, flummade jag som in i helvete.. Vi åkte hem till vicco och hämtade hennes grejor och hyrde film. Sen ringde vi marie och hörde ifall hon ville komma på kvällen vilket hon gjorde vi  åt pannkakor, jamjam.. Sen gick vi ner i källaren och fixade med projektorn och blåste upp en biggy luftmadrass,... där nere låg vi och kollade på "She's the man" det var skoj.. Johannes hade Julia, Love, Emelie och Conrad hemma.. Marie stack hem vid typ 23 Vicco som ju hos mig så vi fjantade och fnissad långt in på småtimmarna!

Fredag

Pappa väckte oss vid 9... vi hade en lång frukost sen gjorde vi oss i årdning och åkte upp till banken och hämtade mitt ID-kort och pappa satte in 950:- på mitt kort =D=D Sen åkte vi hem till vicco och gjorde oss i ordning. kl.17.00 var det genrep på dansen, allt gick sådär. en massa flum. Sen åt vi på capri och jag åt en pizza, margerita, grymt god. Sen när vi kom hem kollade vi på Idol, eller iaf slutet. jag tycker att Markus sjöng vinnarlåten bäst och att den passade honom bättre men erik är ju helt klart snyggast ! Vi somnade ganska tidigt.

Lördag

vaknade i hyfsad tid.. åkte hem typ vid 12 sen gick jag till julmarknaden och var där typ 13.30.. det spöregnade hela dagen och vi hade inte något tak på vårat stånd..., men rebeckas mamma lotta som med parasol och sånt shiiit sen . och efter en stund kom percys pappa med en hel ställning och presening och till slut blev det riktigt bra. när jag hade stått klart min tid åkte jag hem till Marie, vi gjorde varm choklad sen åkte vi till förslövs aula där vi skulle ha våran julshow.. när vi kom fram skulle jag ta några saker i bakluckan och vi var skitstressade så marie smällde igen luckan innan jag hade backat undan ordentligt, det blev en hejdundrans smäll inne i mitt huvud och jag blev typ stumm vad jag kommer ihåg.. jag har en liten minneslucka just precis efter. jag minns bara att marie började skrika av rädsla och typ skrek  förlåt och en massa. jag var lite yr men sa inget för då hade jag nog inte fått dansa. Allt gick bra och när jag kom hem åt vi.. sen spelade jag, julia, johannes och pappa kort... jag kom 3:a .. Sen fick jag ont i huvudet och blev väldigt trött så jag gick upp och lade mig och läste ..

söndag

sov till typ 10 sen åt jag frukost och sen låg jag och slappade i soffan med täcket och datorn... klockan 14 åkte jag, Johannes och pappa till bowlingen.. dät väntade julia. vi spelade i en timme och jag kom 3:a i även detta spel. Måste bara säga att jag är sjukligt glad över att Johannes och Julia är tillsammans, Julia är överbart underbar rakt igenom ! =D=D Betyder ! ( v ) sen har jag inte gjort så mycket mer denna dag.

Nu ska jag snart hem till Mammsen <333
älskar er, men speciellt diiiiigg ! (L) psuspuspussss. /Cajsa.

Kolla min fina pixbox.. =)      
http://www.pixbox.se/usr_show_id39439_page0_order1.html         (v)

längtar tillbaka till värmen på mallorca =(

Bryggan på mallorca

Bye bye ; )

Sommar eller vinter ?  / Summer, honey!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad söt du är Cajsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback