Torsdag v.49

Hallloooo ja!


Idag har jag inte gjort ngt vettigt. :) Haha . ... typ först matte, med jenny (L) och det var skoj, vi var tvungna att jobba som in i helvete för vi hade suttit och snackat en massa andra lektioner ;) men ajja ... imorron är det diagnos för de som vill veta,.  hahah .  Sen hade vi spanska . ganska skoj, vi har bara en massa konstiga genomgångaroch skit , fast sen hade vitvå pratövningar , jag och Kajsa fick vara seamesiska tvillingar, mohahah .. sen hade vi typ SO... bara en massa redovisningar, fast det var grymt skoj, hahah . skrattade som fan med Gabbe och Mirro, två som fnittriga damer .  tss... sen hade vi svenska fastvi fick tillbaka engelska proven, 97/115 - ganska nöjd..

Vi slutade tio i två så då gick jag hem med jenny och fikade . klockan tre gick vi tillbaka till skolan , jag hämtade vicco och jenny skulle typ vara med den snälle Viktor :D Jag och vicco drack upp en hel jävla flaska glögg ( blossa ) Hahaha . gott gott gott.  sen flummade vi som faen..och jag jagade vicco i trappan så hon trillade, mycket skoj . hahaha . men det väl bra ? :O ..

Sen åt jag pannkakor till kvällsmat, mums! Kollade på Johannes och Loves träning, mohahah .  det var skoj ;)

Nu har jag inget mer att berätta , skriv gärna en kommentar (v) så blir jag glaad.

Puss Haj Klick !              /Cajsa som älskar sin skyddsängel Josse<3<3<33333<3

Utklädd

Bjuder påen liten bild från en roooulig utklädnigsdag med Viktoria och Marie.

Halloween eller påsk ?  / halloween är mysigare och roouligare.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback