Helgen v.46

Herre jeeflar .
Kan man verkligen ha så skoj som jag alltid har med min älskade änglasyster !

Fredag.
Maah . Jag hade inte så mycket att göra. Var på mustan till typ 3 sen gick jag till vicco. Fredag kväll, det var nog det tråkigaste på länge, bläää..

Lördag.
Vicco och mamma Marie hämtade mig kl:09.10 tåget till Hbg gick kl:09.23... vi var på väla typ kl:11.00 efter att ha tagit en buss och massa skit. haha . Vi träffade Fanny, Anna, Hanna i den första affären vi gick in i, haha .. men vi lämnade dem för att gå och låsa in lite stuffs som vi inte orkade gå och bära på. Vi gick i typ alla affärer. Vi åt på grafitti, jag mådde lite illa efter det,.. sen tog vi en fika, då ringde vi Anna, Hanna, Fanny.. de kom och vi satt och snackade och skrattade. Det var en skitsur kärring som körde iväg oss, vi började asgarva och gick där ifrån, ner till Cubus.. Haha . ja, vi spenderade rätt mycket tid där inne ;) men det var skoj.. Men vem kan ha tråkigt med er tjejer? kl:15.30 hämtade pappa oss ( mig och Vicco ) han hade också varit inne på Väla en snabbis. han hade en kasse från telia med två paket i .. haha . Han har nu köppt en varsin mobil till mig och Johannes ( brorsan ) JIIIPPPIEE! När vi kom hem åt vi på capri, fast jag var ju inte hungrig, åt ändå . kl:19.30 hämtade vi Vicco hos hennes kusin som fyllde 21 ( Ann ) vi skulle nämligen åka till en dansuppvisning, haha.. hela viccos släkt ( utom 2 ) följde med.. när vi var framme på äppelgården fick vi bytat om och så visade det säg att det bara var jag och vicco som kom, så vi fick göra hela dansen själva inför typ 100 pers. fast det var asskoj ! Sen följde jag och Pappa med hem till Ann och fick tårta.. sen kom vi på att Vicco skulle sova hos mig, så vi tänkte ta en promenad hem till vicco för att hämta hennes grejor. När ci kommit lite längre än halvvägs frågade jag Vicco om hon hade nycklarna med sig, självklart inte . så då fick vi gå hem till Ann igen och så fick pappa köra oss. haha . vi somnade ganska tidigt ändå, jag menar för att vara oss ;)

Vi.Ca. på väla.

Söndag.
Vaknade i hyfsad tid, åt frukost. sen kollade vi på film.., mysigt mysigt. Vi vara slappa hela dagen så vi gjorde varm ( som blev kall ) o'boy och tog med det till piren.. vi satt där i kylan oc drack vår "varma" o'boy och höll på att kissa på oss av skratt, haha .
Söndagkväll tillbringade jag med min älskade granne Fanny. <3

pussbild piren .

puss haj klick / Cajsa

kola eller choklad - sås ?   /  KOLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback