Helgen v.47

TYSKLAND

Hallo ja ;)

Denna helgen har verkligen varit udda.. hahah. så jävla skoj! jag slutade 12.00 (fredag, missade ea:n) åkte hem direkt sen 12.30 bar det av till Tyskland. Vi var typ på färjan Danmark-Tyskland 15.30 där kollade vi på en massa parfymer och annat smått och gott. Vi tog en liten fika och sen bar det av till boarder shoppen. Där flummade jag, Fanny och Lovisa en himmla massa.

meeraSpriiiiiit

Sen åkte vi till hotellet.. vi fick våra rum och så höll vi på och grejade och sen var klockan typ 8 så vi gick till en av hotellets restauranger.. där åt vi till typ 9 sen gick jag, Fanny och johannes upp till vårat egna rum och softa lite. när klockan var 21.40 bestämde vi att vi skulle bada i hotellets pool (som var typ 10 m lång och 6 m bred) Haha . när vi kom ner så var där två nakna gubbar som låg och blottade sig, det var sjukt pinsamt, jag hade ingen lust att baga längre men Johannes hoppade i och jag och Fanny med... klockan 21.55 gick gubbarna upp och de var inte ett dugg generade utan visade stolt upp det de hade att komma med, sen gick de. Vi badade i fem minuter till sen stängde poolen. Vi gick upp och kollade film och relaxade litta. den somnade vi typ vid 01.30...

Mamma väckte mig och Fanny typ vid 08.30 och vi gick ner och morgonbadade. Sen åt vi en god, stor frukost.. Sen åkte boysen till något bil-ställe och girlsen gick ut på stan.. haha.. i den första butiken vi gick in i hittade jag en basker med typ en skärm på, ascoool...!!

kepsen

Och Fanny hittade en basker... vi testade en massa andra mössor med. haha . folk glodde berkligen på oss. det måste ha sett rooouligt ut.

Rooluiga mössor.

Sen åt vi lunch och kollade på några fler ställen. Vi gick in på en jättemysig liten marsipan-affär.. Jag har aldrig sett så mycket marsipan i hela mitt liv, oh my gooosch ! men i alla fall . Sen gick vi tillbaka till hotellet och vilade lite (kollade film) sen badade vi igen. dett var fett skoj. Jag satt på Fannys axlar och Lovisa på mina, alltså trippel. fett ballt.. vi testade med att Fanny satt på Johannes och jag på Fannys och det gick det med . det var sjukt skoj :)

Baaaaad

Sen typ duchade vi och greade oss, och sen gick vi ner till hotellets andra resaurang, det var tysk jul-buffeé... Ganska gott. det fanns typ minst 10 olika efterätter och jag åt en jävla massa. Sen gick jag, Fanny, Johannes, Lovisa, Nils-Petter upp på rummet... de vuxna stannade i baren. Vi kollade film. När de vuxna kom upp så sprang jag och Fanny rundor på hotellet, sjukligt skoj. Haha .. Sen åt vi typ is hela tiden..  Vid typ 00.00 kom mamma in till oss och busade som in i .. efter typ en halvtimme lyckades vi slänga ut henne, det var skoj! Sen somnade typ jag.. jag var svintrött...

Mamma kom in även denna morgon och väckte oss
Morgonbad - oh yeeess..
Frukost - jaha då.. 

Sen lämnade vi hotellet och åkte hemåt. vi kom hem typ 18.00 då slängde jag mig på min telefon och ringde Steff vi snackade länge och det var mysigt, vi hade inte pratat på länge så det var en hel del att berätta och säga. längtar så efter Stephanie .v) älskar dig.

Nu måste jag verkligen sova, jag är något grymt trött. ;) Vi hörs..
Killar: sov sött, vakna blött...
Tjejer: sov söt, vakna rött....

Pussar / Cajsa.

Kram eller Puss ?  / haha..  , vad hade du själv valt, PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback