Listor !

Din ålder: 13
Födelsedag: 2:a mars
Syskon: Johannes, Lovisa & Nils-Petter
Hårfärg: Bruuuuun
Ögonfärg: Chokladbrun
Vad shoppar du helst: Linnen
Har du några tatueringar eller piercings? Hål i öronen ? (A)
Hur många skor har du? : för många, måste jag räkna?
Hur många par byxor har du? typ 3.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Naej . eller , vet ej .
Färg: för tillfället, röd.
Mat: pasta.
Sport: dans, golf, gym ;)
Ord: puss haj klick
Snusat? NEVER !
Hoppat bungyjump? nopp
Brutit mot lagen? Jag?
Tar du droger? Nej, varför?
Vad använder du för schampo? Olika
Vad är du mest rädd för?döden.
Vad lyssnar du på just nu? datorns dova brus
Pizza eller choklad? Choklad
Guld eller silver? Silver, lätt..
Vilken film såg du sist på bio? humm ? tror det var ngn film med Fanny .
Vad vill du helst av allt göra just nu? Somna ;)

Tio första:
Första bästa kompis: Marie Tyhlen tror jag.
Första bil: leksaksbil.
Första husdjur: guldfisk
Första semester: Spanien
Första jobb: Foto för allers.
Första köpta skiva: Hits for kids 1
Första piercing: hål i öronen.
Första konsert: Vet inte.

Nio sista:
Sista bilfärd: hem från gymmet.
Sista ringda telefonsamtal: Fanny.
Sista bubbelbadet: Nyss.
Sista spelade cd: Jag spelar inte skivor ?.
Sista gången du grät: 2 timmar sen.
Sista måltiden: macka.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Dejtat ?
Blivit arresterad? jag?
Blivit kär vid första ögonkastet? men jag vet inte vem ?
Varit på tv? Jupp !!
Fått ditt hjärta krossat? I tuuusen bitar.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? ja.
Haft ett one night stand? Nopp..
Busringt till nån?jaja.. ahha . maj-Lie..

Sju saker du har på dig:
1. Trosor
2. Bh
3. Silverringar.
4.
5.
6.
7. Täcke.

Sex saker du gjort idag:
1. gått upp
2. ätit frukost
3. Skolan
4. Gått hem till Vicco
5. Gymmet
6. Sätta mig här.

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Silverringarna
2. Mobil
3. Musik
4. Vänner
5. lepsyl

Fyra länder du vill åka till:
1. USA
2. USA
3. USA
4. USA

Tre val:
Svart eller vit? svart
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör.
1. bara två?
2. :O oh my god, jag kan inte välja !

En sak du ångrar:
1. står för allt jag gör.



Puss Haj Klick / En trött Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback