Måndag v.48

Tjenixen

Idag vaknade jag lite sent och fick typ stressa hela morgonen. När jag väl kom till skolan blev jag jätte speedad, som alltid.. och som jag förbleev typ hela dagen. idag hände typ ingenting i skolan... Efter var jag med Vicco och Sara B.. Sen gick vi till gymmet :)

Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att säga . jag ska lägga mig tidigt idag, är astrött . 

Killar Säger : Jag Gillar Dig ! Men Menar : Dig + 15 Andra...
Killar Säger : Va Snygg Tröja Du Har ! Men Menar : Du Vore Snyggare Utan....
Killar säger : Va Snygg Och Söt Du Är ! Men Menar : Hoppas Jag Får Henne i Säng..
Killar Säger : Det Blir Våran Lilla Hemlighet ! Men Menar : Våran + Mina 10 polare ...
Killar Säger : Jag Älskar Dig Nu Och Föralltid ! Men Menar : Tills Jag Hittar En Ny

Moahah . den var lite roouulig (och sann).. ;)

pussilipusspuss / Cajsa.

mobil eller mp3 ?  / Mobilen finns alltid till hands hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback