Onsdag v.47

Nyklippt nyklippt nyklippt..

Moahahaha! Men ser typ ingen skillnad men jag märker . haha . jag har bara toppat det litta och klippt upp det.. Jag är nöööjd iaf,... .v)

nyklippt   Nyklippt

Idag har jag typ varit asflummig hela dagen. Åhh.. Vi började med att typ vi skulle bestämma hur vi skulle ha det på julskyltning..., det slutade i typ halvkaos och vi fick inget bestämt ! men men, sen hade vi SO-Fysik/Teknik( i tre timmar )-lunch-Slöjd.. Haha . på slöjden snackade vi om massa busringningar, tjejerna i min klass är så jävla fräcka ( alla på olika vis ) Haha .

Sen hämtade mamma mig och vicco så åkte vi till frissan, jag klippte mig och sen stack vi hem. Jag och vicco satt och degade vid datorn och sjööng, haha . det lät asbra ( förjävligt ) ..

Nu är jag hos min älskade "storasyster" Fanny.. Alltid lika skoj med dig honey, alltid vi.
Du betyder så fruktavnsvärt mycket. fy fan va skoj vi ska ha i helgen vännen <3 Lääängtar !


Jenny kommer aldrig aldrig glömma dig snille !
Viiiiicco min underbara favoritänglasyster som bara tillhör mig!
Stephanie, saknar dig som in i . ses snart min älskade förebild (v) Du betyder!
Och alla ni andra, känn er träffade av min kärlekspil. <3


puuss puuuss Haaj /klick/                                      EnLyckligCajsa ;)

OC eller Lost ?  /  får man välja båda :O

Kommentarer
Postat av: Adele =)

JAG ÄLSKAR DIG MIN CAJSA !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback