Onsdag v.48

:'(

Idag har skolan varit ett helvete. Tack för att du fanns där idag Vicco.  Trodde jag skulle förlora er idag, har gråtit som fan.

Min cappucino med lock (marie) tack för att du finns och gjorde halva min dag underbar och att jag hade dig att prata med ! Du betyder, älskade barndomsvän ! <3

Majjis, vill aldrig, aldrig, aldrig mista dig.  Du betyder så innerligt mycket! Detta får aldrig hända igen..

Älskar er mina vänner / Cajsa

GRATTIS STORASYSTER STEPHANIE! (v) ÄLSKAR DIG OCH SAKNAR DIG, KOMMER NER SNART OCH DÅ SKA DU FIRAS ! PUSSILIPUSSPUSS

halsband eller armband ?  / båda (a)

Kommentarer
Postat av: du fattar vem jag är ..

cajsa? du ljög för mig, hur ska jag kunna lita på dig igen ? ;o

2006-12-03 @ 15:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback