Tisdag v.47


Hej hopp ;)

Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt. Skolan var som vanligt, fast jag måste bara säga att spanskan var underbart skoj.. :) Lovisa Jenny Kajsa och Cajsa tambien ;) hahaha .
Jag hatar SO .. det är så tråkigt . BLÄÄ ... efter skolan var jag med jenny, till typ halv 5.. Vi gjorde inte så mycket. Haha . vi är en degig pizza som smakade skiiiit ! Sen har det inte hänt så mycket mer .
Nu ska jag iaf med Fanny till tennisen , saknar nästan lite mitt liv på tennisen. Men asså jag saknar inte spelandet bara allt som fanns där , jag "bodde" ju typ där i 8 år .  Men ajja . vi hörs och ses ;)


Jag i dragsmark

Haha .  den här bilden är ifrån dragsmark när jag och Jenny var där någon helg efter att skolan hade börjat. det glömmer jag aldrig. Haha . 200 bilder på bara oss på en enda helg :)

Puss @ Kram / Snillet Cajsa.

Blått eller grönt ?  /  för tillfället, grööönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback