Att jag aldrig tröttnar på listor, men just nu har jag inte något bättre för mig, stackars mig..

STEG 1:
-- Namn: Cajsa

-- Födelsedatum: 93.03.02
-- Födelseplats: Ängelholm
-- Bor: Crazy Båstad
-- Ögonfärg: brun, de är ju snyggast.
-- Hårfärg: brunt, va klart.
-- Längd: 1.63
-- Skostorlek: 36-37  (35 i mina stövlar)
-- Höger- eller vänsterhänt: höger

-- Stjärntecken: fiiiiiiiisk

STEG 2
-- Skor som du bar idag: ett par från H&M

-- Dina svagheter: handlar för mycket
-- Rädsla: mörker
-- Målsättning: har massor, lider typ av prestations ångest

STEG 3
-- Första tanke när du vaknar: "upp med dig fetto, rör på dig, nej snälla bara 5 minuter till, okey, lova sen att du går upp, jaja... Försover mig till sist.

-- När somnar du: När mina ögonlock känns som bly

STEG 4
-- Pepsi eller Coca Cola: Coca cola

-- McDonalds eller Burger King: Burger King
-- Adidas eller Nike: Nike
-- Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton Ice Tea
-- Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5
-- Svär du?:  Försöker minska

-- Sjunger du?: Alltid, fråga min omgivning
-- Duschar du varje dag: Ja, all most
-- Röker du?: Nej
-- Gillar du skolan?: Oftast
-- Tror du på dig själv: ja
-- Kommer du överens med dina föräldrar?: ja

STEG 6   Har du under den senaste månaden...
-- Druckit alkohol?: Smakat - räknas de?

-- Rökt?: Cigarr , sjukt osmakligt
-- Shoppat?: Jaa, idaaaaag, !!
-- Ätit en hel ask müsli?: Hatar Mûsli
-- Ätit sushi?: NoppSnopp
-- Stått på scen?: Jaa
-- Skejtat:  Nej
-- Bakat?: nej
-- Stulit något?: nej.

STEG 7:
Har du någonsin..
-- Däckat eller varit jättefull?: Nej

-- Blivit kallad hora?: Ja
-- Blivit nerslagen?: halvt

STEG 8: I framtiden..
-- Namn på barn?: jag gillar Vera

-- Hur vill du dö?:  I en varm säng
-- Vad vill du bli när du blir gammal?: Äldre?

STEG 9
-- Antal människor du skulle ge ditt liv för: Behåller jag för mig själv.

-- Antal CD-skivor du äger: massor
-- Antal piercings: Öronen
-- Antal tatueringar: Inga
-- Hur många gånger har du varit med i tidningen?:  Massor ;D
-- Antal saker jag ångrar: inte mycket, men får stå för sina handlingar




Snodd av Fanny Folme " tycker om dig mer än någon annan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback