Cajft.Fanft.Lov

Idag har jag varit med de underbara Lovisa och Fanny, först på morgonen städade jag min gaderob slängde typ hur mycket som helst. Sen vid typ ett skjutsade fannys mamma ut mig och fanny till lovisa i hemmeslöv ;D vi började med att äta nudlar sen köpte vi lösgodis för 44 kr och mumsmums med jordgubbsmak.., det var fyra stycken så vi fick en var sen tryckte jag upp den sista i lovisas anikte såååå roligt , helt sjukt , det är filmat :D:D:D.. Jag kladdade lite mumsmums på fanny - bilder nedan ;D Jag hade lovisas mammas cykel, lovisa hade hennes pappas (pappapolis) och fanny hade lovisas , haha . rörigt !

vi cyklade ner till stranden med allt de goda vi köpt och sen satt vi där och tog massa kort och snackade . ;b .. sen hittade typ Lovisa en termos som ngn hade glömt som flummade vi en massa med den.

här är bilder från dagen (kommentera gärna och fråga om det är ngn bild du vill veta mera om) :

                   
   

roligaste stunden idag var när jag mulade lovisa med gräddbullen .v)

klick och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback