Dragsmark

Nu  bär det av mot Draksmark med Fanny Johannes Pappa Helena Malena , skoj ., vi skulle egentligen åka klockan ett men helt plötsligt skulle pappa ändra till tolv och då blev jag lite smått sur och frbannad eftersom jag fick reda på det kvart över elva och smartot (jag) hade ju inte packat ett skiiiiiiit ..

men nu är jag klar , på en halvtimma *-stolt-*

SÅ det blir inget bloggande förrän tidigast måndagkväll, blir jätteglad om jag har en massa kommentarer att läsa när jag kommer hem .

image221

bild : Jag i draksmark i sensomras med Jenny , från båstad tar de ca 2 h och 40 min , för de som vill veta ;b ..

Puss&Kram ,  trevlig påsk ..

Kommentarer
Postat av: Pauline

Fin bild !!:D

2007-04-06 @ 18:48:45
Postat av: Axelina

Ha det jättebra:)hade jättemysigt i torsdags, hoppas vi kan göra ngt likn ngn gång:PVäldigt fin bild. puss love U<3<3

2007-04-09 @ 11:38:04
Postat av: Axelina

Ha det jättebra:)hade jättemysigt i torsdags, hoppas vi kan göra ngt likn ngn gång:PVäldigt fin bild. puss love U<3<3

2007-04-09 @ 11:39:33
Postat av: fannu

F*n vad skoj det blev, haha.. inte mkt sovande , men mkt kort spelande ;P

2007-04-09 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback