En dag på väla

Med Alis Nobel <3

Busstrafiken ville inte som oss, seven eleven bullar, och "krama-mig-kurvor"..
Sån underbar dag, Cajsa handlade dock inte så mycket för ja, efter att räknar kvitton igår hade jag lite ångest, jag menar, vart tar alla pengar vägen? Iaf, de blev :

(bilder kommer imorron)

♥ Blus från H&M , rutig
♥ Rött bas-linne, H&M
♥ Vattenflaska-rosa, IKEA (me love)
♥ bytade en klänning jag fått av mammsen, från vit till röd.
♥ Mini steps (små strumpor man har i t.ex ballerina-skor) röda och vita, H&M
♥ Godis, Tasty House

massa skoj med Alexandra Nobel, helt enkelt.. kommer bilder imorron, på vad jag köpte och lite flum på oss.. Bjuder på en bild på oss, ca 1 månad sen.

image355

Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback