igår vs. idag

Idag.
Har jag varit med Jenny Majlinda och Annie <3 så mys.. vi satt på knutan och fikade massa gott !
sen cheerleading, och på ngt underligt sätt hade alla överskottsenergiiii, skit skoj.
Nu sitter jag här i min ensamhet och käkar , måste läsa SO sen =(

Igår.
Var jag i skolan, lite dystert, blev totaldissad i matsalen ( nämner inga namn ) men annars var de väl ok. efter skolan gick duktiga jag hem och städade mitt rum. Sen gick jag ner till frissan där LovisaP klippte sig, samt jenny och majjis väntade där.. när lovisa blivit ännu finare i håret än innnan så gick vi till Italienska fiket , och jag åt en jättegod varm-macka, sen balett i en timme och direkt efter irlänska.. Jag var sååå trött.

God Natt.

image245

Tänk om mitt hår kunde ligga sådär jämt ? lite lång lugg bara, men den är klippt nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback