Myspysdag med Becks.

I love her !

 
bilder : från i fredags faktiskt ( fredag den trettonde )

Men idag var jag med denna underbara människa igen, vi var mycket busiga och cyklade ner till piren och klättrade i en skit stor stege, sån man har när man ska sätta på mastar på segelbåtar, för de som vill veta ;D

   

Sen åt v mat hos mig, mums .. och sen glass plus att sen köpte vi glass på torget :D:D sen kollade vi på filmer från när vi var så, som alltid ;b haha . älskar det... sen stack vi hem till mig och badaade i min pool , så mys .. haha 22 grader och vi var mycket kalla efteråt deet kan jag lova. Sen låg vi och flummade på min studsmatta, ahha .. jag var en mask ch rebecka höll på att trilla av, då blev jag väldigt rädd hahah .. men skoj var det .

Älskar vår tid tillsammans vännen !!
Pussar, nu ska jag äta hade jag tänkt !!

ps. klicka på bilderna så blir de förstoring. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter mkt skoj och mysigt! usshh jag hade blivit höjdrädd :P haha

2007-04-15 @ 20:02:49
Postat av: marie <3

låter mkt skoj och mysigt! usshh jag hade blivit höjdrädd :P haha

2007-04-15 @ 20:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback