Påsklov

Jag räknar faktiskt mitt påsklov ända från fredagen.

fredag - Kvällen ute med Hanna Fanny Lovisa <3.
lördag - sooov lääänge , alla grannarna på middag på kvällen .
söndag - Slappedag, va ute på en långpromenad med fanny, vi körde HT:n
måndag - Var med Lovisa och Fanny på stranden och käkade mumsmums och godis för 40kr.
tisdag - IKEA, Väla och HBG Centrum med Mamma<3 Lillebror<3 mormor<3
onsdag - Inredde mitt rum med grejerna från tisdagen.
torsdag - fortsatte inreda, kvällen med Fanny axelina Julia Lovisa Anna Hanna, först bio ( linas kvällsbok ) sen tacos hos axelina, HELT KLART BÄSTA KVÄLLEN PÅ LOVET.
fredag - tillbringade största delen av dagen i bil tsm med pappa Johannes Fanny upp till sommarstugan
lördag - slappade mest och lite fotogrsfering med Fannysen .  Malena och Helena kom på kvällen .
söndag - Eldade hela-halva dan´ god middag på kvällen med alla + farfar herta och johannes kompis från uddevalla, Mattias.
måndag - Åkte hem från stugan och mysmys kväll med mamma<3 och lillasyster<3

Favoritbilder från lovet ( tyvärr inte en ända från tjejkvällen hos axelina =( )

                   

DOG TANT ( gjort om bland bokstäverna, GOD NATT ) ibland är jag dock bra firnulig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback