Rolig dag = Cajsa är övertrött

Heeeeeej , idag har varit en sån där toppen dag som man i all framtid komemr minnas ;d så mysmys. vaknade ganska sent  (skönt) började typ snickra ihop en hylla med mammsen och borrade sedan och satt upp den och allt sånt shiiiiit. Sen typ åt vi lunch och sen var jag hemma ensam=dator till typ tre då julia ch johannes <3 kom hem. sen typ fixade jag mig inför kvällen , sen kom fanny och vi gjord inte ngt speciellt, vid halv 5 cyklade jag fanny och johannes julia ner till bion där vi bestämt träff med axelina lovisa hanna anna :D:D vi kollade på Linas kvällsbok, den var rolig ( eller vet inte m den var så rolig egentligen bara de att jag satt och skrattade med julis hela hela hela tiden ) en gång i flmen började jag och Julia klappa skithögt men de var ingen mer än vi själva som tyckte de var roligt ;/ .. Sen skulle vi hem till axelina , det var bara jag fanny och julia som hade cyklar, så fann skjutsade Hanna och  så cyklade vi förväg hem till axelina , jag och julia var inte lika snabba som fanny så vi kom lite efter , när vi skulle ner för den vägen bortanför "båsta pivata" och typ bortsidan av posten ( den jävla backen ) hade vi tävling , sen kommer de ju ett sånt stort farthinder nere vid örebecksvallen som inte Julia la märke till så jag skrek åttaahelveete "AAaaaaaakttaaaa Guuuupppeeeeeeeet " sen några sekunder senare flög julia över gupet medans jag hade hunnit bromsa , AHHHAA A. sen så tog de ju 82942 år innan de andra kom så vi gick till drivan och värmde oss medans de andra gick :D När vi väl kom in så började vi laga mat , mumsmums .. :D taaacoooos. vi åt massor ( iaf jag ) sen tyyp gick nästan alla ut ch hoppade på axelinas studsatta , skitskoj flög som in i .. Sen fick vi glass och choklad, smacksmack gott för magen, :D

precis innan vi skulle gå hem efter en himmla massa skitsnack ( *bara snälla saker* ) trillade fanny i trappan , fyfan jag skrek först men bröt sedan ihop i skrattanfall när jag visste at allt hade gått ba med fanny , som jag skrattade herre guuuuud, sen cyklade jag och fanny hem ensamma i mörkret men lilla jag fick låna en sådär pannlampa av axelina, jag tycker själv att jag var jäkligt cool. men modigast av alla va ju iaf julia som cklde hem helt ensam genom skogen och allt till rivieran (?) 

Sån mysig kväll... :D och så mycket skratt.. ;D 
Hoppas alla har haft en bra dag och minns denna skärtrsdagen med ett leende på läpparna, de komemr jag att göra.. 

Kommentarer
Postat av: fannu.

aha.. det var roligt, men f** vad det gjorde ont i trappan, har fortfarande skit ont . :(.

2007-04-06 @ 08:22:57
Postat av: Julia

Stackars Fanny! Tack för en trevlig kväll flickor! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback