Skrattat en hel dag!

Skrattar ! jag har skrattat hela dagen idag , på engelskan "klämmdes" typ jenny i en dörr , trodde typ jag skulle svimma så mycket som jag skrattade , på lunchrasten satt jag och ebba och typ flummade i blåa skeppet, hon armjuckade mig och jag våldtog henne.. Hahaha ..  sen precis när vi hade slutat gick jag och oskar till skåpen och så gick han in i en vägg så jäkla skoj , då trodde jag verkligen jag skulle svimma , kunde typ inte cykla ordentligt påväg hem, gapflabbade hela vägen hem i min ensamhet, sjukt skoj!


+ att killarna i min klass var jäkligt flum på musik lektionen , de satt och skickade massa sms till mig , haha .. sjukt skoj !

Alltså har min klass gjort mig på väldigt bra humör idag !  <3<3

image308 image309
image311 image312image313 image310

Det var underbart att få hem Jonas och Oskar från Thailand igen, de har varit borta i TRE VECKOR ! Fattar ni hur bruna de var...

Bild 1. klassen på julavslutningen.
Bild 2. cajsa och jenny på ven.
Bild 3. cajsa och ebba en flummig engelska lektion
Bild 4. cajsa miranda jenny sjungade på musiken
Bild 5. De underbaraste i klassen, Oskar Kaspar Jenny Jonas på bussen påväg hem från Ven
Bild 6. sötnöten Jenny Ludvigsson.. förgyller min tid i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback