Våren är här.

idag har det verkligen varit våååår, uuunderbart. jag har varit i skolan, mådde inte alls bra trodde jag skulle spy hela tiden , + huvuvärk men jag tog en alvedon sen var de bra ! :D

Var med Alis Becka Lisa efter skolan, mycket mys. vi tog ut massa handdukar och la på beckas trädgård och lå där och solade, sen började vi filma.. Asgarv.. typ fyra reklamer och skrattidol, vi åt nudlar Och käkade choklaaad.. ;).. Sen kollade vi på filmerna vi gjort och på en massa från när jag alis becka gick på dagis - beckas mamma är vämligen en sådan mamma som jäääämt (menar verkligen jämt) filmer, hur kul som helst!

image249 image250

två jättesöta bilder på Alis och Becka (becks i mössan)


Pussar         - Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback