Capucciono med mich!

Igår kväll tillbringade jag och michaela lite drygt 2 timmar på cappucino ( gamla espresso house i Båstad ) , sjukt mys .. tog en varm choklad , som satt perfekt i min kalla mage. michaelas familj hade varit på liseberg för ngn vecka sen och vunnit två kg marabou mjölkchoklad, 2 kg maramou  Schweizer nöt och 2 kg kex choklad.. så efter lite flirtande med mich Lillasyster Olivia så fick en av varje , som vi (jag) satt och gummsade på till våra varma drycker ! :D 

 
    

jaa , som ni ser så har mitt smink typ förfallit under gårdagens lopp men jaa.. vi gick typ där ifrån lite innan klocken elva och då var vi typ ensamma där , skitskoj!
Sen gick vi hem till mormor och morfar och bodde i deras källare.. mysmys dubbelmys!
Som vanligt så låg vi och snackade halva natten och sen skulle michaela klippa sig kl 10.00 i Markaryd så hennes mamma kom och hämtade henne klockan 8 !!! jag fick gå upp och öppna för henne och sånt sen deckade jag igen , ensam i källaren , ett stort framsteg för mig , tänkte först gå upp och lägga mig i soffan men jag var för trött för de ! sen väcktes jag av morfar vid typ halv 10.. men jag somade om och så kom han ner igen vid 11 och då gick jag upp efter en liten stund . man blir så ompysslad hos min mormor och morfar ,  de är så söta !

SKÅÅL FÖR DOM ! :D:D

image1007

bild : Jag , förra midsommar !

Pusspuss...

Kommentarer
Postat av: Nina

ja den va riktigt rolig faktiskt :D

Postat av: Nina

ja absolut. ska se en tecknad snart.. :D
surfs up heter den.. handlar om en pingvin som
surfar *S* hehe..

2007-08-12 @ 19:28:04
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Carola

Åh vad jag gillar Båstad, snygga kläder där..( tidigare inlägg)

2007-08-12 @ 21:47:35
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Mathilda

Fina bilder :)

2007-08-12 @ 23:37:44
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback