Dagens begääääääär!

Är låten , Secondhand Serenade - It's Not Over

Den är så fruktansvärt bra! helt sjukt...

Något är fel med min blogg , texten jag skriver med är typ jätteliten
och ja de går inte att gå ner mer än ett snäpp. Jag vet inte vad som
händer med den , Min dator är mongo.
igår började den byta visningsbilden på msn helt av sig själv,
PINSAMT! Och all min musik har försvunnit , för typ 4:e gången ..
+ att jag inte har något nerladdningsprogram
på min dator.. Jag känner mig extremt negativ, jobbigt!
Men de är såå mycke i skolan och jag orkar inte!
Måste läsa på massa skit om blodet i biologin tills på Onsdag
och de är inte alls skoj! snackade med michaela innan idag <3
hon gör mig alltid glad! de var verkligen sååå kul i helgen med
den underbara flickan och Oliver.. på tal om de så kommer dem
till torekov med sin klass på torsag och ska stanna till fredag och
vandra på hallandväderö.. Så om någon vill va med mig i torke
på torsdag, säg till ! Vore skoj att träffa michaela och Oliver en
stund på campingen.. Några förslag hur jag ska göra!? gaaaah..
vill ju inte vara själv i torke fram tills att de kommer , men men ..
de är på torsdag , en dag i taget nu va! Ikväll hade jag tänkt kolla
på de nya programmet ID tror jag de heter, missade de förra veckan,
någon som såg de? verkade de bra? iaf , återkommer med vad jag
tycker.. fram tills dess ska jag nog läsa om lite antigen, blodkroppar,
blodgrupper och allt annat som har med blod att göra ,
Hej Svej!
Jag och lovisa

Bjuder på en sötis bild på mig och Lovisa Paulsson, snutt ! puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

eeelsk <3 gillar den & dig
:) PUSSPUSS GUMMAN!

Postat av: Linda

Haha, HATA biologi! Våran lärare ger oss massa meningslösa läxor och skit..
Haha, fan va söt bild! :D
Ha det bra!

2007-09-09 @ 18:14:43
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Postat av: Michaela

skriv nytt!!

2007-09-12 @ 14:45:09
Postat av: paulinamikaéla.

gud vad fin bild

2007-09-13 @ 15:48:13
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback