En nysande Cajsa

Ngt har hänt med mig , har nog fått ngn allergi eller ngt, för jag nyser typ hur mycket som helst .  Fick nyss en liten nysatack, skithobbigt . eftersom jag inte vet vad de är så kan jag ju inte få ngn botemedel mot de , + att jag har sjult ont i halsen och kunde knappt prata innan idag...
( en liten bortkommelse från inlägget är att jag inte såg klart på Cast Away igår ,den var för läskig för att se ensam, inte bra ) tillbaka till nysandet , ngn som kan veta är ? säg då gärna till!

Kommer att tillbringa dagen med fanny , av speciella själ, förlåt Oliwer!
Sen ska jag käka lunch med mormor och morfar och familjen!

Fannys tagentbord cpar så jag skriver mer ikväll! puss puss..

Fanny älskling jag finns här!! <3<3 alltid systrar de vet du!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag är jättenöjd. Jag har bara haft det i ca en och en halv vecka. Mitt har inte tovat sig, man ska ju helst sova med fläta. Angående om det sliter på det vanliga håret så beror det nog på vad man har för fästen och så.
Ha en bra dag, kram!

Postat av: Rebecka

Okej, jag gillat alla=P
Joggigt med nysandet, hoppas att det blir bättre.
Kram!

2007-08-14 @ 15:09:59
URL: http://reebeckaas.blogg.se
Postat av: Rebecka

Tack själv!
Kram!=)

2007-08-14 @ 18:00:50
URL: http://reebeckaas.blogg.se
Postat av: Bäh

Kolla om de är kvalster allergi ? kan de vara =)

2007-08-19 @ 13:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback