Expert på att grilla - hell yeah, thats me!

Aawee.. igår kväll fick jag en massa bilder från judith som hon tagit under grillkvällen i tisdags!

grymt mys , och jaa .. här har vi lite bilder!

 
     
   
   image992

Hahaha , jaa .. en kväll med massa skratt och skoj ..
Så mys att de äntligen nu i slutet av sommaren kunde bli lite bra väder , som ni säkert redan vet så börjar vi på torsdag, den 16 ! ska bli jätteroligt att träffa alla igen , men vet i tusan om jag är så sugen på att börja plugga med en gång alltså ..

Ikväll ska jag ha mycket roligt med min älskade michaela , och ev. söta Oliwer med !
Jag och mich kommer bosätta oss i mormor och morfars källare tills imorron.

vad ska ni hitta på ikväll?

(väntar på bilder från Patrik Tidebrant från massa skoj i poolen hos fanny i onsdags.. grymt kul! )

Puss puss ..   -Cajsa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback