Hej!

Ett inlägg om gårdagen!

Började med att jag stack hem till fanny , badade, solade och spelade vattenvolleyboll med fanny och hennes storebrors kompis Patrik.. sååå skoj! efter lunch kom vi på att man kunde hoppa från ett två meetere högt räcke ner i poolen.. Haha.. helt sjukt , fanns pool är 5x10 m.. och halva poolen är 1,35 m  djup och halva 2 m så man var tvungen att hoppa på de djupa.. även jocke och patrik tog sig ett varsitt hopp..

Lite bilder här..

  
  

Fler bilder, www.caajsa.pixbox.se

Sen stack vi ner till fannys båt, med en hotdog.. så jäkla skoj! man kan sitta tre på den, så jag, fanny och Patrik skulle börja åka och Jocke skulle köra oss..

"Jaa, asså jocke, kör lugnt nu , ingen av oss är spec sugna på att åka i havet idag.."
"näänää, jag tar de lugnt"

Vi satt på i ca en halv minut sen flög vi av, HAHAH.. så jäkla skoj! vi kom på att de skulle bli mycket stabilare om man åkte bara 2&2 så fanny klättrade upp i båten och jag och patrik på hotdoggen.. åkte i sisodär 5 gånger, skit skoj , förutom att patrik landade på mig 2 ggr.. hahaa . men men , sjukt skoj! sen skulle fanny och jocke åka ( syskonkärlek ) .. <3.. haha , de trillade typ i med en gång, haha ... sen hade inte dom samma gda teknik som mig och patrik när de skulle klättra upp på hotdoggen igen , så de tog typ tio minuter innan fanny kom upp.. ;) Sen åkte vi lite till och hade sjukt skoj!

lite fler bilder här..

   
   

Aweeeee.. så jävla skoj!
Sen stack vi hem till mig och badade lite till!

På kvällen var jag på middag hos michaela , sen var jag med Hanna Anna Fanny och Lovisa, my babes! vi satt mest och snackade och tog massa fula bilder, haha !


Mycket fler bilder från hela sommaren och såå ligger på min pixbox..
www.caajsa.pixbox.se

Bjuder på lite bilder från en dag med viktoria i förra veckan! vi var ensamma i sommarstugan och som ni vet så slutar de ganska ofta med att vi tar kort!! denna dag sluta såå .. vi gjorde om varsin sopsäck till sjukt heta klänningar , haha .. present-snöre i midjan, massa hårspray och extremt mycket smink, ja de var viii!!

   
image975

Fler av dessa bilder i albummet "3 dagar med vics"         ( på pixbox)


Pusspuss , hoppas alla har de bra!


Kommentarer
Postat av: Patrik Tidebrant

Det var många roliga bilder! Sjukt kul åktur. Haha. Vi har ett gäng bilder från volleybollen också, vill du ha dem får du bara säga till så kan jag maila över dem till dig. Ha det bra! patrik

Postat av: Anonym

Vem tar korten när ni står så långt i från kameran?

2007-08-11 @ 11:27:24
Postat av: Cajsa

Svar till anonym.. Fannys storebrors kompis tar de flesta bilderna!

2007-08-11 @ 13:08:19
URL: http://caajsandersson.blogg.se
Postat av: Malin

Känner igen det där med massa smink och kamera. :)

2007-08-13 @ 17:52:01
URL: http://malapala.blogg.se
Postat av: Lovisa

Så sjukt snygga! helt underbara bilder! Översminkad med Frida puder. hahah ..så klockren! älskar er små töser <3<3

2007-08-18 @ 19:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback