Himmeln måste ha saknat ängel

Världens finaste låt...
Denna låten berör mig så mycket och de är jobbigt men samtidigt väldigt fint!
Vet inte riktigt vad jag ska söga men Pillan, du finns i mina tankar <3..


Himmelen måste ha saknat sin ängel
den morgonen du försvann
jag önskar att jag kunde andats för dig
Vi kämpade men vågorna vann
Åh jag skulle ge allt vad jag äger och har
för att ändra en enda sekund
Men stjärnorna viskar och himmelen sjunger
vi hade vår ängel en stund

Åh det finns inga ord att beskriva
hur ont det gör
Åh det finns inga ord att beskriva
hur saknad du är
saknad du är

Tiden står stilla och hjärtat mitt gråter
jag drömmer jag ser dig ibland
Jag vet du är säker, jag vet du är trygg
men jag saknar dig här i min famn
Jag tänker tillbaks och jag blundar och minns
alla dagar tillsammans med dig
Ja du var en ängel vi hade till låns
men himmelen ångrade sig


Åh det finns inga ord att beskriva
hur ont det gör
Åh det finns inga ord att beskriva
hur saknad du är
saknad du är

Jag kan inte förstå
hur hjärtat mitt slår
Hur solen kan skina
utan dig, utan dig
Kan inte förstå
hur hjärtat mitt slår
Hur solen kan skina
utan dig, utan dig

En ängel till låns du var
En ängel till låns du var
En ängel till låns du var
Här hos mig

Vill du höra den så gå in på
http://www.tsunamisouls.se/downloads.htm och scrolla ner på sidan.. låten är gjord och framförs av Nilla Nielsen som också framförde den i Maria Kyrkan i Båstad i våras, på änglagudstjänsten!

Jag brukar inte vara i kyrkan mer än på skolavslutningar och konfirmation och sånt, ja ni fattar! men denna gudtjänsten är jag verkligen glad att jag gick på, till minne av Paulina, söta granne..

Kram!


Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Underbar låt!
Ha en bra dag!

Postat av: Danijel

Kolla min blogg vetja :D

2007-08-16 @ 22:00:31
URL: http://buljat.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Underbart låt. Älskar dig krämis <3<3

2007-08-18 @ 19:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback