Myspys fika på stranden !

haha , jag ch majjis får alltid sånna svullopåhitt.. idag efter skolan cyklade vi först hem till mig så jag kunde ta min lilla medicin, haha.. och sen ner till spara och köpte mega mycke "sötsaker" thihi.. sen cyklade vi ner till stranden , vi var väl utrustade med värsta filten och kameran såklart.. haha.. väl nere träffar vi fiskarn :D och han slår sig ner ch hjälper oss att ära upp allt , efter typ en halvimme kommer även jimmy :D men han tjatade bara om glass istället för att äta vår "mat" som majjis älsk kallade de! haha , sött!

De var massa konstigt männskor nere på stranden idag, en som sa hej till mig för han trodde jag sa till honom , men berättade en sak för de andra och så började jag asflabba, okey! man fattar ingenting men fisk och majjis fattar , och de var fettskoj! haha ... Påtal om ingenting , JÄÄÄÄVLAR VAR DE REGNAR NU!! AWEEEEE!! Ni ska se , de var värsta fint väder för en halvtimme sen och nu vräääker de verkligen ner , jag skojar inte .. nu kommer de säkekrt bli översvämmning på köpmansgatan och hela båstad kommer bli kaos , som alltid när de regnar, haha!  men för att återgåå till de konstiga (possitivt menat men aa.) människorna på stranden, haha .. de var en jättetrevlig kille som gick förbi oss och typ såg ut som tarzan och var skittrevlig, sånna människor borde de verkligen finnas fler av! han bah.. de kan ju inte bliii bättre väder allt är perfekt.. sen kommer jag och förstör allt , haha .. Jo de är massa moln, snacka depp de lät.. men men , iaf .. nu funderar jag på att visa lite bilder, men de blev inte några bra idag.. hahaha .. bara massa flummiga och svulliga!

  
                

ja , som sagt lite flumm bilder innan fiskarn och jimmy kom ! :D

Pusspuss , hur har din dag varit?

Kommentarer
Postat av: majlinda

aaaw, vi hade det jättetrevligt, mysigt & roligt idag :D<33 haha, dom var ju "vänliga" hhahah, MVG i svenska, ellerhur? xp älskar dig caajsa! (v)

2007-08-22 @ 19:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback