Ser ut som ett troll i huvudet!

Jag behöver alla tips jag kan få om hur jag ska klippa mig.. så skriv en kommentar om vad du tror..

Jag har inte klippt mig sen i våras, humm!? dagen då fanny konfirmerades .. och de är verkligen längesen.. Så nu måste jag verkligen de!


Så alla tips tas tacksamt imot!!

 

så skönt att inte ha smink ibland! har ju bara slappat idag eftersom jaa .. jag kom hem fran markaryd idag ju , inatt sov jag bara mellan halv5 och halv9 såå ja , fyra timmars sömn natten innan är som bäddat för en slappdag!

Har kollat lite film med underbaringen fanny, fanny som också ska följa med mig och åka skidor på sportlovet , samt ska vi till malaga tillsammans på höstlovet! haha , vi reser mycke ihop! Älskar dig vännen!

Kvällen/Natten 25-26 Augusti Oförglömlig!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska klippa upp det lite och ha sidobena och en liten lugg men jag vet inte riktigt vad som skulle passa eller vad du har för frisyr nu.
puss puss

Postat av: Anonym

jag tycker att du ska klippa upp det lite och ha sidobena och en liten lugg men jag vet inte riktigt vad som skulle passa eller vad du har för frisyr nu.
puss puss

2007-08-26 @ 21:10:33
URL: http://koktnudel.blogg.se
Postat av: Filippa

Du kanske skulle prova på att klippa lugg? :) tror jag att du skulle passa i.

2007-08-27 @ 14:14:43
URL: http://filippaheberlein.blogg.se
Postat av: Filippa

hehe jasså. du har varit duktig på att gömma den ;)

2007-08-27 @ 16:48:30
URL: http://filippaheberlein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback