4/1

                                                                                      Vackert!

Det är nu som livet är mitt

Jag har fått en stund här på jorden

Och min längtan har fört mig hit

Det jag saknar är det jag fått

Det ändå vägen jag valt

för tröstan långt bort om jorden

Som har visat en liten bit av den himmel jag aldrig nått

 

Jag vill känna att jag lever all den tid jag har

Ska jag leva som jag vill

 

Jag vill jag känna att jag lever

Veta att jag räcker till

 

Jag har aldrig glömt den jag var

Jag har bara låtit det sova

Kanske hade jag inget val

Bara ville gärna finnas kvar

 

Jag vill leva lyckligt

För att jag är jag

Kunna vara stark och fri

Se hur natten går till dag

 

Jag är här

Och ditt liv är bara mitt

Och den himmel jag trodde fanns

Ska jag hitta där någonstans

 

Jag vill känna

Att jag levt mitt liv


                                                                           
                                                                            / Puss och god natt... C.


Kommentarer
Postat av: Sara

Lessen bajby men du har skrivit fel åp ngra ställen ^^ haha.. Jag älskar denna låten (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback