13/1

GRATTIS LOVISA !

Underbarnvacker

Älskade lillasyster ! Grattis på 9-årsdagen !

Det har verkligen hänt mycket denna dag ! Lilleman kom och väckte mig vid nio för att vi skulle sjunga för Lovisa, sen åt vi frukost och sånt . msmsmys.. Lovisa fick ett eyetoy så vi spelade i typ tre timmar, jag var helt slut efter de . SKOJ !

Vi typ 4 kom helahalva släkten, ( men en saknades... T <3 r.i.p.)
det var mysigt. Jag var med Mikkan, som vi firade nyår med.. fy fan va skoj de var.. som vanligt gick vi ut och tog en massa bilder.. haha , som alltid, typiskt oss två.. jag skrattade så jag höll på och dööö.... hahah.... när vi hade fikat på kvällen gick vi ut igen, haha .. vi var nere vid poolen och tog en himmla massa bilder.. Michaela skulle typ sitta på vattenfallskanten och kasta vatten snett mot mig, så skulle jag ta bild .. men hon fick typ allt vatten på sig istället.. haha .. hela mikkans rumpa blev helt blööööt . som jag skrattade, och våra fina bilder i skrindan ! haha .. så här skoj har vi inte haft på länge !

michcajsvi<3MichaelaCajsa här va några smakprov...

Vill du se mer ( även andra bilder ) kolla isåfall de här sidorna!

www.caajsa.pixbox.se

Puss Haaajj Kliiiiiick ! /Cajsa med lugg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback