29/1

En myyyychhhhhhhet glaaaaaag Cajsa

hejsan hejsan hejsan !
Jag är så förbaskat glad, det är helt sjukt! lääängtar tills sommaren som in i helvete. Idag frågade min underbara pappa mig om jag ville åka på seglarläger två veckor.. segla med 29 andra tjejer på en stor segelbåt längs västkusten, KLART ATT JAG SA JAAAAAAAAA! och de roouligaste av allt är att fanny nog ska md , ifall de finns platser kvar, pappa ska ringa till de imorron ! och sen sa vicco till mig när vi hade slutat skolan att jag fick fälja med henne till öland v.30.... fatta rooliiigt. denna sommaren kommer bli sååå bra ! jag längtar längtar längtar ! och sen så är jag i största allmenheten :D:D

längtar tills imorron, så får jag se om jag kommer med på seglingen!!

Hhaa .. idag på engelskan så hade vi ingen lärare så alla var jätte fjolliga och jag jenny och ebba tog n himmla massa bilder och sjöng.
men musiken var ju ändå klart bääst, ffan va jag och jenny är coooooooouulla... ;b vi skulle spela en låt som heter "whitut you" vi pallade itne lära oss alla acorden så vi spelade bara lite hur som helst och sjöng helt sjöng helt sjukt högt, och de var bara vi som sjöng. hhaa .

Viktoria-en ängel man inte glömmer.. fatta skoj vi kommer få i sommar..
Fanny-Ja vad ska man säga? älskade älskadde sizs.. du vet redan allt!
Jenny-favoritsnille i alla alla alla väder och kläder!
EbbaS-Stoooooorasyster, jag saknar!
SaraP-coouling som är grym på att gymma ( med mig )
SaraK- älskade fnitterfia!
Stephanie-Saknar dig syrran, hoppas vi träffas snart!
Majlinda- vet inte vad som händer, med hoppas de blir bra.
Anna- mitt älskade lilla troll, alltid !
Hanna-en solklar figur som gör vardagen speciell!
LovisaL-sötaste krääääääm!
LovisaP- spaniischcoouliiiiiich
Viktor- coouling och bästis :D
Niklas- Söte och fräcke boddy.
EbbaG- en mycket trevlig klasskompis.

Och alla andra - ni är de som gör livet värt att leva.. älska !

Puss puss puss puss och haj klick ! v.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback