31 dec - 1 jan.. NYÅR!

tröööött :O

hallo ja, nu var det dax att skriva igen, jag måste bli bättre på de här!
iallafall, jag åkte till markaryd, som ligger i småland . till en familj som jag ha känns sen innan födsel, mysigt! Vi fick hummer till förrätt sen typ oxfile´ med potatisgrateng och till efterrätt choklad pannakotta. Mums mums. sen en jävla massa godig på de. vi var borta hos betty och felix och filip på tolvslaget, fyfan med rakter! deet var en sån där trälåda som välte så alla raketer kom mot oss och in i en bil, fyfan va rädd jag blev. Helvete ! trodde fan jag skulle dö. men sen gick typ jag, mikkan, filip, felix på en liten rundtur.. Kallt, och vi gick snabbt som in i. sen gick vi in till betty, satt i deras soffa till klockan var ca 02.00 då cyklade jag och mikkan hem . när vi kom hem hittade vi mormor och johannes i en varsin soffa, sovande ! sen typ bäddade "vi" och såå... sen när typ alla vuxna lagt sig utom mamma och staffan ( ca klockan kvart i 3 ) så gjorde staffan nattamat till oss, knäckebröd med korv. Haha . sen vid typ kvart över tre gick de upp och mikkan somnade.. samt lovisa och johannes med. men jag var klarvaken.. s jag låg och smsade till 4 =D Hahha.. Mys.. sen väcktes jag vid 9... fyfan va trrött jag var då.. och är nu med för den delen ! orkar inte skriva mer !

men måste påpeka nyårsaftons roligaste stund, när vi halsade 12 precentig champanj ur alla flaskor. - måste påpeka att en starköl är 4 procentig. och champanjen var 12, 12, 12.. SKIIIITSKOJ!

kolla den andra bloggen . - bildbloggen...
http://caajsandersson.blogg.se/bilder/

och pixboxen.. =D=D=D=D
http://www.pixbox.se/usr_show_id39439_page0_order1.html

Pusspusspusspuss (L)(L):) / Cajsa, med nytt nyårslöfte som redan är brutet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback