4-5/1

Två underbara dagar med underbara stephanie (v)

Torsdag. Pappa väckte mig klockan 8... åt frukost och packade de sista. klockan 9.23 exakt gick tåget till malmöööööööö =D=D Stephanie hämtade mig på stationen, för er som inte vet är steff 22 år. jag kom fram vid typ 11. då åkte vi till Lund, vi gick i några affärer - jag hittade ett par jättefina vantar ( vilket för övrigt var det ända jag köppte ) Lund är en väldigt mysig stad tycker jag. Steff bjöd på lunch på ett ställe som hette "gräddhyllan"   Mums. vi kollade runt lite mer i lund sen stack vi till "bullröv", ahaha . egentligen Burlöv, men agge ( agneta ) och steff kallade de för bullröv, fyfan va skoj de va ! Där köptes ingenting, Ganska bull!
Sen åkte vi till IKEA och köpte blockljus... Hmm. sen stack vi till radion ( mix megapol radio city - i malmö ) - ( stephanies jobb ) hon fixade lite och jag kollade unt litta. sen åkte v hem till steff, chillade lite sen lagade ubbe ( urban ) göd mat till oss. =D=D Sen hyrde vi en film - uppgörelsen.. Väldigt söt film, ett bra tips.. den var väldigt väldigt söt. vi gick och lade oss ganska tidigt för steff skulle sända radio kl 6 morgonen därpå.
Fredag. Steffi gick upp typ tjugo över fem.. sen kte hon. jag sov till typ halv nio, sen skjutsade ubbe ut mig till radion, myychhet snällt ! vi var där till lunch, åt på jensens böffehus" - det stavas inte så men iaf - det var grymt gott, som alltid! Sen gjorde vi itne så mycket mer, spelade in några sjukt skojiga filmer, chillade, sen körde steff mig till stationen vid 3 .. jag fick byta vagn och krångla i helsingborg, men det gick fint, behöll för en gång skull lugnet, det brukar sluta med att jag får panik, men ack nej inte denna gång...

det var verkligen två riktigt mysiga dagar med dig stehanie whilborg - syster. <3

1. turning torso  2.   steff
3. Steff  4.   Jaaog 5.flum         6.  sommar 05

1. vid turning torso i malmö, sist gång jag var hos steff. ( har tyvärr inga bilder från denna gången )
2. Steff sänder RADIOOOO <3
3. Steffi vid turning torso.
4. Jag på mix city, skoj skoj skoj
5. Jag på mix city, ännu mer skoj skoj skoj
6. Jag och steff i båstad, sommaren 2005

glöm inte kolla
http://www.caajsandersson.blogg.se/bilder
http://www.pixbox.se/usr_show_id39439_page0_order1.html

Tack hej puss klick kram / Cajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback