Favoriter!

Jag, som ni kanske har förstått har varit iväg i 2 veckor och seglat på Gratitude en 23 m lång skuta ( kryssarklubbenas ) .. det har tagits hela 282 bilder med min lilla favorit till kamera .. Just nu känner jag att jag inte har ork till att skriva om resan utan bjuder istället på tre favorit bilder från resan !

image934


image935
image936

Skriver mer ngn annan dag , kan inte garantera att de blir imorron eftersom jag ska jobba , stora pussen..

Saknar redan alla tjejer på Gratitude!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lillasyster lovisa

har saknat dig hoppas du had e kul

2007-07-09 @ 16:40:28
Postat av: Lovisa

Ni verkade ju ha de riktigt kul på båten! saknade er!! älskar dej cajsa<3<3<3<3<3<3

2007-07-12 @ 19:04:49
Postat av: max

vilken fantastisk bild från masten ner över fören...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback