Idag har jag saknat känslan av att befinna sig upp i masten , så jävla gött där uppe. saknar de!

(klicka på bilderna så förstoras de)

 

Det går inte att beskriva känslan när man är där uppe och klättrar, underbart!
Fick även akutlängtan efter många av tjejerna ombord..
tyvärr kommer de aldrig bli ngt inlägg med alla bilder utan de kommer några per dag! idag en bild (från höger) på mig Ebba (som haft solisar på dig) och Matilda!
Bilden är ifrån sista kvällen ihop.. större delen av mitt smink har försvunit efter ett litet (STORT) gråtkalas efter BB styrman och Kaptens tacktal från kursen.. jaja , lite rörigt men jag hoppas ni förstår!

image939

På bilden ligger vi till Kaj i Karlskrona, ha h&m Jeansen på mig och min nyinhandlade blus som jag köpte på segling när vi var i Tyskland, Stralsund!

Nu ska jag nanna kudden och sedan ge gärnet med jobbet imorron , samt sedan hänga på stranden imorronkväll till RIX FM - festivalen! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback