Flum

Igår var jag med mich , hahah .. så skoj , vi hittade en colaburk i hennes frys, den var hela uppblåst typ ( om ni fattar vad jag menar ) liksom i vanliga fall så brukar bottnen och totten på burken gå lite innåt men nu gick de utåt hahaha ..

image766

hahahhaa .. flum bild på mig, men aa .. vi bestämde oss iaf för att kasta ner burken för en backe , ( skitstor  ) men den rullade in på grannens tomt, de blev lite pinsamt .. men aa .. samtidigt som jag gör allt detta filmar michaela mig och jag snackade med fanny i mobilen. fett skoj ! underbart att vara med dig love.. (ska för övrigt till mich om typ en halvtimme )

Så här såg jag ut på middagen hos grannarna :

image767

Vita jeans - vila
vitt linne - h&m
rosa pike´ - sunshine (mq)
rosa halsband - baglady
make up : rouge mascara läppglans och lite ljus ögonskugga..
håret är plattat! :d

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback