Inbrooott på skolan, och bilder från balen som var/är idag.

Jag Anna Hanna och Fanny och Annas pappa var i skolans matsal/scen ikväll för att ställa in och fixa med ljudet tills imorron ( annas pappa är ljudtekniker, as ball ) jaa. men iaf , vid ungerfär halv 10 kommer en securitas-vakt in och undrar om vi märkt att ngn "smög" omkring på skolan . vi visste inget men fick reda på att det hade slagits sönder en ruta i andra änden av skolan och att ngn hade hoppat in.. skit läskigt ! jag menar, vi var ju där samtidigt !! wruua  .. men iaf , det gick ganska bra ikväll , kom hem typ lite över tio, så jag har sjungt typ hela dagen , halsont Jaaaa! nervös, JAaaa. hahaha . önska mig lycka till..

Alla på balen var grymme fina ! :D

Pusspuss . <3

Bal-bilder :
 
             

Min bror och Julia var finast av dem alla, love you guys.. <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Många vackra studenter på bilderna! Vill också ta studenten - igen! Det var så underbart! /Emma

Postat av: Julia

Tack gumman :) Love you!

2007-06-09 @ 21:04:16
URL: http://schulia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback