Jag har inget liv, har sååå tråkiiigt !

Tog denna på JennyS  , sötnöt hela dagen !

BRUKAR DU :
Tittar på dig själv i spegeln: lagom mycke
Skrika: haha .. jooo .
Sova: på natten med en massa kuddar.
Ha ångest: oftaste inte.
Ta mediciner du inte borde ta: halstabletter (a)
Vilja dö: neopp
Drömma mardrömmar: sälland
Drömma sexdrömmar: vem gör inte? haha ..
Ta droger: mina vänner är min drog.
Försöka vara annorlunda: försöker? nej , jag är..
Klä dig i svart: ja, ganska ofta..har en jävla massa olika kläder.
Gå till kyrkan: vid tillställningar
Gå i skolan: jupp, men idag är de lördag, skööönt!
Ljuga: Vita lögner kallas de.
Hata folk: nej, försöker att inte göra de..
Lita på folk: försöker

VEM :
Saknar du: massor
Vill du döda: ingen, haha...
Rörde dig sist: bror
Vill du slå: hahah, han vet själv om de...
Vill du kittla: lillebror, hans skratt är underbart!
Kramade du sist: michaela <3
Vill du prata med: mamma
Skrek du på sist: lillasyster
Vill du vara som: mig själv
Sårade du sist: en igår kväll.. nämner inga namn.
Vill du bli galet full med: hahaha .. Anna , hon är flummig redan från början..
Gjorde du riktigt glad senast: hmm.. de vet nog den .
Fick du sms från senast: Michaela.
Ringde dig senast: Anna
Är vackrast på jorden: Rachel Bilson ( summer )


HUR :
Går du: normalt.
Fördriver du tiden: har för lite tid, så fördriver den inte.
Mycket pengar har du: mer än jag needar.
Tjänar du pengar: jobbar
Ofta bäddar du sängen: måste de.. så jag gör de varje morgon.
Ofta diskar du: aldrig (a)
Ofta städar du: mitt rum, varje onsdag. haha ..
Många stör du dig på: för många tror jag.
Ofta träffar du din familj: ofta.

TROR DU :
Att du kommer bli något: jag är ngt.
På rymdvarelser: nepp
Att folk tycker om dig: kanske
På ett liv efter detta: vet inte
Att fiskar kan tänka: hahaha .. inte fiskarn iaf.
Att du kommer leva länge: självklart!

VÄLJ :
Katt eller hund: hund
Vit eller svart: vit , för nu är de sommar
Varmt eller kallt: varmt..
Vatten eller land: vatten
Sex eller kyssar: kyss
Telefon eller internet: the phone
Musik eller tystnad: bros på..
Bok eller film: bros också på.
Leva eller dö: LEVA LYCKLIGT!



Nu ska jag passa lillebrorsan, puss

image758

Visst är han söööt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback