Lääääääägerskola!


Jahapp.. nu ska jag då på lägerskola imorron , vet inte riktigt vad jag tycker om de , de ska väl bli skoj, bara att jag är inne i en mycket trött period.. hoppas verkligen att den går över.

idag har jag varit med underbaringen michaela, my love. vi gjorde inte så mycke, först var vi bara hemma hos henne, och sen körde vi till johannesons , men där fanns inget skoj .. i klädväg då alltsåå.. sen vidare till märkesbutiken där cajsa har hittat en vit klänning med små röda och blåa blommor på som hon fullständigt har förälskar dig i , + ett par ascoola shorts. fast de kostar 1599 spänn, liksom jag tycker de är lite mycket för ett par shorts! men men , de var mycket fina .
Sen stack jag hem till mormor och morfar för att lite smått fira morfar ( han fyller imorron ) men då är jag ju på lägerskola med underbara 7a.. sen typ kom jag hem och var ute med fanny och lillasyster och carolina. sen badade vi , jätteskönt faktiskt! men de bästa var att bastun var på när vi var iskalla, goood!
Nu ska jag sova så jag pallar med allt imorron ,
 puss och kram

 

Idag var jag på fotograferingshumööööör


 

  
 

Sötnötter!


Kommentarer
Postat av: mee x)

LÄSLÄSLÄSLÄSLÄS :D : www.adeleslife.blogg.se

Postat av: Axelina

MIIIIISS YOOOU

2007-06-05 @ 06:38:03
URL: http://axelina.webblogg.se
Postat av: majlinda

haha, cajsa lilla. när är du INTE på fotograferingshumör? like u stadsminister <3

2007-06-05 @ 21:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback