Lägerskola

Vemmentorp

en ganska kort sammanfattning!!

det hela började med att jag sov 5 timmar natten innan vi skulle åka, på tok för lite.. så jag var jättetrött.. men de var skoj! Bussen kom kring 9 och vi hade fett ball.. musik ( thanks gabbs and mirr  ) mycket braa! när vi kom fram till Vemmentorp ca 40 min senare "installerade" vi oss, haha .. delade rum med alis becks gabbe mirr och jenny. vi bäddade och allt sånt shiiit. sen gick vid typ en liten runde ner till sjön och den mysiga bryggan... den låg ca 500 m  från där vi bodde.
sen käkade vi lunch, hamburgare.. gott.. mättande..
Sen stack vi ner och padlade , jag med jenny och sen med miranda,.. :D vi typ hade asskoj med oskar och gustav.. sen skulle de bli mellanmåål.. kräm och mackor.. mums.. sen paddlade vissa och andra gjorde annat ;) jag lisa linnea jenny henrik spelade kort, skitskoj för henrik ( vår lärare ) kunde inte .. hahahahaha .. men men , sen kör han bil sketa skoj! ahaha . jag jenny alis rebecka gabbe och miranda gjorde kvällsmaten, grillspett med pommes och bearneis sås (?) vi grillade och käkade en massa sen typ hade vi massa lekar bland annat talang jakt som mitt rum höll i , såå skoj! jag var en mycket otrevlig jurymedlem, haha. sen hade vi natt orientering, mitt lag VAAAAAAAANN :D:D:D:D haha.. tyvärr fick gabbe åka hem då, hon fick jätte ont i magen, stackars gums. .. sen typ var hela klassen inne i ett rum, fett mys.. sen när klockan var runt 2 så hoppade jag kaspar alis gustav percu jonas victor miranda jenny och oskar ut och gick till bryggan .. de var jätteläskiiigt , jag var svinrädd.. men men , när vi väl satt där på bryggan med ipod och högtalare och ja , hela kittet var de jättemysigt , men de blev typ askallt! vi satt där nere och snackade och hade de jätte mys till ca kvart över 4 .. då blev alla jätekalla och vi bestämde oss för att gå hem. fönstret var som tur var öppet och efter en klumpig ingång var alla inne i vårt rum.. så i ett sex-bädds-rum låt vi elva pers.. två på golvet en i en soffa och två pers i en säng och i resten en säng per person, verkligen svinmys. jag var jätte trött så jag somnade kring 5 ..
På morgonen fick jag diska all jävla disk efter en frukost till 24 pers.. inte niiiice.
Sen hade vi det allmänt chill hela dagen , god pastasallad till lunch och sedan pannkakor!
Jag somnade i bussen hem....

                      

alla bilder tagna med min kamera, älskar!

puuuuuuss .. <3


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack så mkt!

Postat av: judith

vilken resa :P:)

2007-06-06 @ 21:55:49
Postat av: Kaspar

Wtf jag stack också ut på kvällen, elaking ;(

2007-06-07 @ 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback