Pärans dag :D:D:D

Pärans (potatisens) dag.. Är ngt som jag tror bara finns i skåne.. haha ..
Detta årets pärans dag var grymme tråkig.. men men , vi hade ett litet fika stånd med klassen där, såldes även grillkorv och sen kunde man hos oss också kasta prick och rida häst och vagn eller ponny..

lite bilder :

     

Även REDNEX var där och uppträdde. dock en man kort.

Efter själva päransdag (stund 10-15 ) stack jag hem till fanny, hade följa med SaraS , trevligt.. Väl hemm hos fanny var hon själv , hanna och lovisa.. senare kom även anna och hennes pojkvän alexs.. vi badade och hade de myisgt..

Jag blev riktigt brun idag på päransdag.. stå i 5 timmar i den gassande solen var de som krävdes för att min rygg skulle blir som den blev.. tyvärr mycket fula märken efter klänningsbanden och bh:n..

 

Puss&Kram.

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt med värmen så man får lite fin sommarfärg..=)
Väldigt söt klänning du hade också!
Ha en toppen sommar!

Postat av: lillasyster lovisa

hejsan cajsa

2007-06-15 @ 15:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback