skolavslutningen (minnas alltid)

sov som en kråka, uselt med andra ord.. fullt med pappiljotter (?) i håret, men de gav resultatet. här är bilderna:

KLÄDSEL
Jeans klänning : gina tricot
röd mönstrad väska : Oilily
röda kilklackskor : fått av mamma, köpta i danmark.

           

Bilderna : från lite innan lunchen och lunchen på hamnkrogen, vi som var där var : jag fanny lovisa nils-petter mormor morfar mamma pappa björn göran

Efter detta blev de väldigt varmt så jag och fanny stack hem till henne och badade i hennes pool, dock inga bilder.. men som ni kanske förstår så blev mitt hår rakt igen. på kvällen var de till och med riktigt platt ;)

KLÄDSEL
vitt linne : h&m
blå och vit rutig skorta : Ralph Luaren
vit tröja : h&m
Vita shorts : Ralph Luaren
Vita kilklackskor : ( hahah , syns inte på ngn bild ) från mamma :D

   
image850

hahah, jaa.. här var de då bara bilder på mig och Lovisa, men under kvällen hände så mycket så jag hann liksom inte ta bilder, de som var med var : jag lovisa anna hanna oliver alex ( fanny och stoffe en liten stund )

Mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du sjöng jätte bra på skolavslutningen! Hade kul också på kvällen. Synd att du skulle hem så tidigt bara. Love you!

2007-06-18 @ 19:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback