HEEELGEN MED FANNY I GBG V.12

Herre gud vilken helg det har varit:D:D så skoooj , jag vet helt enkelt inte var jag ska börja.. haha .

Fredag: Var i den pissiga skolan som vanligt men direkt när jag och fanny slutat åkte vi till Gbg ;d
Calina, fannys storasyster, fyllde 25 på lördagen så fredagen gick till att planera värsta festen med exakt 44 pers xD. Så vi åkte och hämtade en massa bord, stolar, glas, tallrikar, ja ni får tänka ut resten själva.. Men iaf, där var det väldigt fint så jag och fanny tog en massa bilder =D

         

Sen åkte vi hem till Calina, på avenyn 1, :D:D:D där vi konkade och bar på alla bord stolar och allt.
Sen var klockan typ 6 och vi gick och beställde Pizza ch tog hem den till barbros och görans lägenhet, där vi skulle bo. sen typ låg jag och fanny och pratade ocg spelade krt, det hela slutade med att vi kastade alla korten på varandra :D Hahaha ..

Lördag : vi vaknade ganska sent och låg och pratade, sen åt vi frukost och dushade. Sen trippade vi hem till Calinda och dukade de sista


 
sen åt vi lunch på Hard Rock Cafe´, mums mums, så sen gick vi ut på stan´..



Jag köpte : solglasögon, rouge, hårspolar, olivkräm, lepsyl, puderlappar.. Vi var hemma igen vid halv fem, då plattade jag Fannys hår och gjorde de fint sen skötte jag om mig self.
Jag skriver ett annat inlägg om Calinas fest, vilken var en succse (?).. :D fanny måste nämligen skicka bilder från festen till mig . moahhaa .

Söndag : vi vaknade typ 12 då åt vi frukost och sen gick vi ut på stan, kollade i lite affärer

   

sen åt vi lunch, guuud som jag har ätit denna helg, massa goood mat !

 

Vi åkte hem till lugna Båstad vi 5, så jag var hemma runt 7.

En riktig toppenhelg !
Pusspuss kliiickk .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback