hejhopp

igår hade jag myyychhhet ont i magen och ryggen och huvudet, ja helt enkelt på alla ställen men kan ha ont . Så jag tog en alvedon som jag hade i väskan , men jag hade bara en och jag tyckte inte att den hjälpte så jag gick till gunnel ( så dära skolsyster tant ) så frågade jag om jag kunde få en aledon av henne

-Heeeeeeeeeeeej, gunnel! skulle jag kunna få en alvedon, har nämligen jätte ont i magen.
-hej, men tycker du att de hjälper då..
-Jaaa.. det gör de alltid på mig..
-Okey, har du tagit ngn innan idag?
-Jaa ..
-Men lilla Cajsa de kan vara farligt, du måste ta med fyra timmars mellanrum

( då hade jag tagit en för typ 20 minutersedan och klockan var 12 )

- Ja men jag tog en innan skolan, vid typ 8 så de är ju fyra timmar sedan...
-Okeeey, men du vet att det är farligt att ta för många.
-ja, men jag tog ju den för fyra timmar sedan ;)
- jaja ..

Sen fick jag än , och så hjälpte de , fyfan ..

gårdagens rouuuligaste citat

Cajsa : Jag har så ont i huvudet .
Oskar : KÖP ETT NYTT .

Då skrattade lilla cajsa väldigt mycket . ;D;D
Pusspuss , klick .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback