jag äääälskar listor.



* Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Blev kär, alltså på riktigt !

* Dog någon i din närhet?
ja, tyvärr :'(

* Vilka länder besökte du?
Spanien, Gran Canaria, Italien, Danmak, Tysklad, Mallorca..

* Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
Minns inte datum, men en myskväll med fanny, då vi badade i hennes pool klockan tre på natten.
* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
ingen speciell.

* Blev du kär under 2006?
Ja... som jag sa förut.

* Vad gjorde du på din födelsedag?
firade med min fmilj faktiskt, och fanny.

* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
om tobias fortfarande levt.

* Hur höll du dig från att bli galen?
var galen från alldra första början när jag kom till jorden, så de är nog inget jag kan slippa ifrån eller akta mig för.. moahaha ..
* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Det måste varit Oliwer tror jag :D






I vanliga fall tycker jag Måns är extremt sliski...om ni fattar ad jag menar, men på denna bilden är han ju nästan snygg ;)

image97 eller vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: Jenny S

Spanien, Gran Canaria, Italien, Danmak, Tysklad, Mallorca.. lilla älskling.ligger inte mallorca & grancanaria i spanien? :) haha

Postat av: Anonym

måns är så *jävla snygg asså.

2007-03-11 @ 18:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback