Jag och Lovisa lurar gubbar på pengar.

det var då jag och Lovisa som skulle hyra film ( vilket vi gjorde ) så tänkte vi att vi skulle köpa lite chips till men de saknades tre kronor, men det löste vi såhär:

Lite längre fram stog de två gammla gubbar och pratade.

Cajsa : Ursäkta mig, är det ngn av er två som skulle kunna skänka tre kronor, de saknas till vår bussbiljett?
Gubbe 1 : Ja, jag ska se vad jag kan hitta för peng i fickan.
Cajsa : GUUUUUUD va bra !
Gubbe 1(pekar på Lovisa) : behöver du också tre kronor då?
Lovisa : Nej....
Cajsa : nej det behöver hon inte , det saknas tre kronor för att vi ska kunna köpa två biljetter, tack.
Gubbe 1 : Här har ni en tia de va de ända jag hade i fickan ( sa gubben och räckte fram tio kronor )
Cajsa & Lovisa : Taack så jääääääätte jätte myycket . !
Gubbe 1 & Gubbe 2 : ÅK HEM MED ER NU!
Cajsa & Lovisa : ja de ska vi göra . TAACK !

Sen sprang vi raka vägen in på ica gammelgården som låg ca tio meter längre bort och kom ute med en påse chips och en tidning... gubbar stog dock inte kvar då!

Jag känner mig som en syndabock, tack puss hej klickk.....


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahaha fy vad bra

Postat av: Lovisa

Krääääääm ! <3 Haha, gud vad kul det var när man lurade dem två gubbarna på pengar ! :D haha, klick puss älskar dig kräääääääm ! <3<3<3

2007-03-15 @ 20:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback