Jag och Michaela kommenterar Melodifestivalen..

Ni ska veta att vi sitter framför tv:n nu, precis som vi kommer göra under hela programmet..

Anderas Johnsson - a little bit of love
BÄÄÄÄST hitils, kanske inte så kontigt efter som dette är de första bidraget.. Han är ju riktigt bra .. men han spelar ju aldrig på sin gitarr, man kan undra om den bara hänger där för att göra andreas snygg? Jag gillar inte hans kavaj, FUL !           poäng : 8

Sonja Aldén - för att du finns
Hon har en vaaaacker röööst ! Men det ser ut som hennes bröst sitter på magen . men gud, hon är söt !          poäng: 4

Anna Book - samba sambero
Hon är tjock och söööt ;D I like her.  jag och mikkan tycker det är en ganska glaaad låt ;D        poäng : 3

Sebastian - When the night comes falling
Guuuud så skköööönt att han har bytt bort de röda kläderna ,.. jag tror detta kommer bli en av mina favoriter i framtiden . :D Han är faktiskt snygg. Han ser så glad ut, det smittar av sig... michaela sitter här och småler lite i smyg.      poäng : 7

Marie Lindberg - trying to recall
fin röst men låååten är så seeeg... nu ska inte jag uttala mig mer ;)            poäng : 2

Måns Zelmerlöf - Cara mia
Slisk slisk slisk... men låten är bra . Och han dansaaaaaaaaar så braaaa... ( en tia enligt Mikkan )   poäng : 9

Tommy Nilsson -  tro på människan
SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMMMSST.. michaela gick ahaha ..          poäng : 1

Sanna Nielsen - vågar du vågar jag
Jag tycker hon är lite wannabe Carola med all blåst i hennes hår..., men låten är faktiskrt ganska bra :D      poäng : 6

Sarah dawm finer - I remeber love
HOn liknar en ängeln precis som om just fallit ner från himmeln.. så duktig, ellerhur? VIIILKEN RÖÖST ? :O otroligt .            poäng :  5

The Ark - the worrying kind
SOOOLLKLART BÄÄST ! (v)  Gud jag är mällös. han är så bra ! Älska älska älska . :D:D:D              poäääääng : 10








Nu väntas bara att se vem som vinner :d    Puss / Cajsa och Michaela ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni hade rätt om the ark :P. de var solklart bäst och de vann =D.

2007-03-11 @ 10:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback