Klädsel denna veckan :D

Lite ego? Ja en aning ..

Måndag
Me

Cheap Mondays effieltorns jeans, We-kofta och ett blått linne från h&m..

Tisdag
jag

Svart tröja från h&m och en sjal från thailand.

Onsdag
smyckenjoop

Koola Anna - Jeans, diesel skärp, Vit stickad tröja från Ralph Lauren, arband från mamma:D silverringarna som vanligt.

Torsdag
cajsajag

Jeanskjol (fornarina jeans som jag sytt om), skjorta från Ralph Lauren och svart v-ringad tröja från h&m.

Fredag
me <3cajsacajjan

Jeanskjol (fornarina jeans som jag sytt om), svart h&m-linne, turkos koola anna tröja, halsband från glitter.







Denna "skol-vecka" har verkligen varit kort.. den har gått skitsnabbt ;D I måndags gick jag till miracla efter skolan, där väntade mamma på mig.. jag fick en massa nya vår och sommar kläder.. sen åkte jag till gymmet :D tränade lite daans . I tisdags var jag med Viktoria och Sarap, vi gick direkt till gymmet där vi hade massage alla tre i typ en timme, sen när väl träningen skulle börja så hade sara blött ner hela sin rumpa.. så hon ville ju inte träna i de byxorna så vi smet hem till viktoria, som jag skrattade.. Onsdag, var som vanligt en tråkig onsdag i skolan.. Var på eleveråd och vi bestämde färg och tryck som ska bli på våra skoltröjor, de blir militärgröna med gul/guld tryck ( jag tycker det skulle varit vitt ) På kvällen dansade jag i två timmar sen LOOOST ! :D:D Torsdag, gick med viktoria till hennes mammas jobb där vi har fått lite saker vi kan göra för att tjäna in lite pengar ;) mycket bra ! Jag ska se till att viktoia får åka på den dä språkresan hon hela tiden tjatar om.. :D. Sen cheerleanding, måste påpeka att jag och viktoria är bäst på tvåmanna-pyramider ;D. Fredag, jag var med Lovisa Kräm v.) vi gick först till min mormor sen gick vi och hyrde film "djävulen bär prada" den var JÄÄTTEBRA !! vi köpte chips också, och lurade två gubbar på pengar( de kan du läsa om i föregående inlägg) Kvällen var jag med Anna Hanna Stoffe och Oliver.. vi vandrade typ båstad-runt.

Klickiklick puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback